Muziek

Als op zoek bent naar een bruisende leuke trouwfeest band voor je avondfeest, dan zit je bij Sky Coverband aan het juiste adres. Deze feestband uit Limburg brengt vol vertrouwen en met een kwikslag een repertoire van klassieke en moderne party muziek . De dynamiek van deze live band staat er garant voor dat jouw trouwfeest een onvergetelijke ervaring wordt. Sky bewijst daarenboven dat ongeëvenaarde muzikaliteit geen al te hoog prijskaartje draagt .

Royals - 8 string cover by SKY Coverband

Q-Beach Live: Sky - Cold Water (Live bij Q)

feestband limburg

Heart shaped box - Nirvana cover by sky

Sky - 90s medley preview

Deze trouwfeest band van 5 formidabele muzikanten staat onder leiding van Aitor, die klassieke gitaar studeert aan het Conservatorium te Maastricht. Voor het coverband repertoire put de bruiloft band uit 50 jaar popmuziek. Van Buddy Holly tot Daft Punk ; elk nummer wordt met finesse en met een aanstekelijk energie gebracht. Daarbij is leadzanger Niko zijn aandacht volledig op het publiek gericht. Met enthousiasme spoort hij iedereen er toe aan om aan het feest deel te nemen .
De bezetting van de live band, als ook de geluids- en lichtinstallatie kan aangepast worden aan de behoefte van uw evenement en de grootte van uw budget. De band kan gedownsized worden tot 3 leden om uw receptie of kleinere evenementen op te luisteren. Met een enkele boeking kies je voor twee uur live band muziek plus dj set.

Het Sky coverband pakket omvat niet enkel de bruiloft muziekband, het is een avond vullend programma.
- 2x 60 minuten of 3 x 40 minuten live muziek
- Een repertoire met klassieke en moderne dansvloer vullers
- Professionele P.A en lichtinstallatie
- DJ set voor na het live optreden