Live band

Muzikanten

Aitor Reynders gitaar thump  Niko-Marmaras-vocals-thump  Younes-Akharroub-piano  Joppe Weustenraad drums thump  Moro Riccardo bas thump

• coverband boeken

Hier kan je de muzikanten van de coverband eens wat beter bekijken... Zij zijn de feestbeesten die uw event doen knallen met live muziek. Een licht- en geluidsshow die je niet snel zal vergeten. Wij voorzien live muziek tot een set van maximaal 4 uur. Ervoor en erna kan er voor een Dj gezorgd worden. Licht, geluidsinstallatie en een podium nemen wij ook mee. De coverband schuwt geen elk genre, geen enkel podium. Ze zetten hun beste voetje voor op festivals en verjaardagsfeestjes. Ze rocken de pannen van het dak en gaan helemaal los op studio 100 band muziek. Ze verzorgen sfeer en dans muziek op een bruiloft en trouwfeest. Tijdens de receptie van je huwelijksfeest zorgen ze tevens voor rustige achtergrond. Sky coverband brengt de sfeer helemaal op gang op je event. De meeste coverbands beperken zich tot een genre, sky coverband durft alle genre's aan. ( De playlist wordt steeds aangepast aan het publiek ) Contacteer en boek ons ! hier