Joppe Weustenraad

• Joppe Weustenraad : drums

De drummer van onze coverband!

Joppe is hoogstwaarschijnlijk een van de meest getalenteerde drummers van zijn leeftijd! Zijn talent werd ontdekt toen hij nog maar een klein jongetje was. Joppe begon overal op te kloppe(n)! Omdat iedereen hoorde wat onze drummer kon doen op jonge leeftijd hebben ze hem ook meteen ingeschreven op de muziekschool. Een aantal jaren later, en een aantal meters hoger, is Joppe een topmuzikant.

Als het om shaken en grooven gaat, en je hebt een strakke beat nodig onder je favoriete dansmuziek, dan moet je een drummer zoals Joppe in je coverband hebben. Onze drummer heeft geen schrik van harde rocknummers of rustige ballads. Hij plaatst waar nodig de juiste extraatjes die de live muziek zoveel beter doet klinken.

Geen partyband zonder zijn exclusieve triggers!

Samen met Lars, de bassist van onze partyband, laat hij onze live muziek lekker swingen. Joppe heeft ook geen schrik om het rustig aan te doen, bij de wat intiemere trouwfeest muziek, of bij andere rustigere gelegenheden hoor je zijn cajon of bongo's op de achtergrond. Hij haalt zijn elektrische drum boven als we jouw favoriete dancehits spelen. Staand drummen, tricks met zijn drumstokken, en af en toe meezingen met onze zanger, hij is wat de coverband compleet maakt!

"Wie zegt dat geld niet gelukkig maakt, heeft duidelijk nog nooit een drumstel gekocht"