Aitor Reynders

• Reynders Aitor : Guitar

Gitarist van de coverband

Live muziek is de passie die hij het liefste deelt met zoveel mogelijk luisteraars. Zonder zijn gitaar zou hij niet weten wat hem draaiende houdt... Aan volledige inzet voor de coverband ontbreekt het hem zeker niet. De sterke figuur die ons allemaal in de juiste richting duwt, op weg naar succes en verbetering.

Naast de partyband studeert Aitor een professionele opleiding gitaar aan het conservatorium van Maastricht en onderricht hij studenten van alle leeftijden in de schone kunsten van het gitaar spelen aan verscheidene muziekscholen. Aldus constant in harmonie met zijn gitaar.

Geen enkel muziekgenre schrikt hem af, waardoor onze playlist een enorme diversiteit en kleur geeft aan onze muziekoptredens. Van rockmuziek tot de u bekende schlagers, met af en toe de klassieke ballads, waarbij hij zich even rustig moet houden om daarna weer te knallen op de pop- en rockhits.

Hij is een talent met karakter maar weet te schakelen naar zijn lichtvoetige, humoristische zijde als hij met de coverband op stap is.